> čia tuo hipotetiniu atveju, jei nusipirktum naują automobilį ir už pusmečio tau jį kas nors suhujarintų. Imtum remontą > samariezais? Hipotetiniu atveju naujas auto, kasko, px samatos, jokiu samoriezu !! Realiu atveju smulkus bakstelejimas apynaujei auto = francizes reikes pilnai.. O jei i tema, tai kas be ko myznius.. 1) Paslaugomis naudojausi daug kartų ir *** visada vairavau atsargiai *** 2) Padariau klaidingą prielaidą, kad išvažiuoti pro bortelį bus saugu 3) Išvažiuodamas iš aikštelės *** galu ***, jis priekiniu bamperiu kliudė bortelį. 4) Valandą laukė pareigūnų – nuotaika buvo tikrai prasta. 5) O vakare sulaukė ir sąskaitos – 300 Eur už nuostolius. 6) Neturiu kompetencijos sakyti, ar tokia sąmata adekvati. 7) Tačiau remonto sąmata jam atrodo išpūsta. 8) 300 Eur sąskaita buvo stiprus šokas. 9) Sutarties sąlygas jis taip pat žinojo. 10) „Galbūt vertėjo viską praleisti pro akis, juk gali būti, kad pats iš tikro nepastebėjai... 11) galbūt niekas net nebūtų pastebėję taip pat. Nors taip elgtis ne mano būdui“ 12) svarstė, ar teisingai pasielgė iškart pranešęs automobilio nuomotojui apie incidentą. 13) Kadangi "neteisingai pasielgė", tai 15min paverkė i snukiuknygą Nzn ko jis tikejosi.. metalio ir nuolaidos francizei, kad pasielge "tinkamai"? Dar gal nuostolius kokius kompensuot, kai su prasta nuotaika visa valanda lauke policijos? Ir svarbiausia - suvedė saskaitas su CityBebe: *** praradot ištikimą klientą bei propaguotoją *** Jauciu verslas visai dziaugiasi, toki klienta prarades..