P.S. Commercial transport that does not exceed gross weight of 3500 kg in law’s conception does not make a combinations, therefore towing a trailer or another vehicle does not affect the rate of Road user charge. "Lapinas" <VKH710@gmail.com> wrote in message news:oc4n80$foq$1@trimpas.omnitel.net... > Lietuvoje - taip, kategorijas reik žiūrėt. > > Įmečiau nuorodą, ten nurodyta infolinija > Информационная линия > > +371 67025999 > > Ar už tave paskambint ir paklaust? > > "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message > news:oc4lqj$egi$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai patvirtinimas visad gerai.. Domėjaus, tame ir esmė, kad kai mokėt >> nereikia, nėra jokios info.. :) >> >> Visgi Lietuvoj irgi ne taip paprastai aišku būtų užsieniečiui - vieni >> rašo komercinis, kiti krovininis, kai kurie sako virš 3 tonų, kiti 3500, >> dar kažkuriam naujienų portale išvis sakė, kad px krovininis ar >> keleivinis, reik žiūrėt N1 ar M1. >> >> On 2017.04.05 22:06, Lapinas wrote: >>> 2017-04-05 21:18, cD-r0m rašė: >>>> Aš spėju, kad mane arba į shitlistą pusė grūpso įtraukė, arba autosuose >>>> niekas Latvijoj dar nebuvo su darbine mašina :) >>>> >>>> On 2017.04.05 19:02, cD-r0m wrote: >>>>> B kategorijos krovininė mašina, Latvijoj kokio reikia lipduko ar ko >>>>> nors >>>>> už kelius, įvažiavimą į miestą? (Vilnius-Ryga nusimato) >>> https://www.lvvignette.eu/#middle:cmd=tariffs >>> >>> Nu nežinau. Per tą laiką kol laukei atsakymo pats galėjai pasidomėt. >>> Bybio nukirst neduodu, bet ten nėra komercinių\nekomercinių kategorijos, >>> lygtais pagal bendrą masę ima ir viskas. Kai švogeriui busą pirkau, tai >>> iki Latvijos nemokamais keliais variau, o Latvijoj (gal dėl nežinojimo) >>> pochuj buvo. >