Zhek, Kedai, yra tema. Dviratininkus reiketu priskirti kazkokiai aishiai eismo dalyviu kategorijai shiaip. Nes dabar yra bardakas - pagal KET dviratininkas gali vaziuot uzimdamas visa eismo juosta, taip pat sekmingai gali vaziuot shaligatviu. Kada nori vadovaujasi automobiliu shviesoforais, kada tas persijungia i pesciuju zhalia - varo per pereja. Cia normalu? Ar gerai butu, jei ash su sukirmyjusiu citroenu pavaryciau per pesciuju pereja, kai man reikia? "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:oc5s7u$jo5$1@trimpas.omnitel.net... > 2017.04.06 18:54, ABLomas rašė: >> O šitą gi, Vilniuje gal irgi ribojamas dviratininkų greitis? > > Tai ir šaligatviuose ribojamas, bet tik tada, kai reikia prasilenkti su > pėsčiaisiais. > Policija savo komentaru gerai parodė, kad bendrų dviračių ir pėsčiųjų > takų negalima priskaičiuoti prie dviračių takų kilometražo, ką jau > senokai bandžiau išaiųškinti jų skaičiuotojams. > >> http://auto.lrytas.lt/saugus-eismas/viena-taisykle-nustebino-dviratininkus-uz-greicio-virsijima-baudos.htm >> >> Kur nors netoli centro pamynei greičiau už pėsčiąjį - ir šnai juodos >> ponios (ar kaip ten ta audinė vadinas) bilietukas... >> Kedai, turi gal tikslų Vilniaus žemėlapį, kur reik lėčiau su dviračiu >> važiuoc? =) > >