Tema: Re: COMM: A5 Sportback 2012
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2017-04-14 14:49:29
xz, neįprasta, kad nėra smūgio perjungiant pavaras ir kai greitėja
mašina, o apsukos stovi ties max-torque :)
O šiaip minusas multiko, kad negali čipuoti, nes ji laiko vos virš
400Nm, o gamykliškai 400Nm ir yra.
Bet kai čipuoji, tai prasideda noras išimti DPF/EGR/Etc.
Dainiushas presented the following explanation :
> multitronkas dar nieko apie save nepasakoja? Statistikai t'sakant :)
>
> On 4/13/2017 3:06 PM, Deivis wrote:
>> accu expressed precisely :
>>> On 2017.04.13 11:31, Deivis wrote:
>>>> Motoroleris mano, tai klauskit.
>>>
>>> Nebedžiugina?
>>
>> Jay YZF atsakiau. Upgrade laukia aikštelėje. Žiauriai džiugino kiekvieną
>> dieną. Ypač kai audio susitvarkiau ;)
>> Ir kuro sąnaudos juokingos kaip trilitriakui.
--
Deivis [persona], Vilnius
A5 3.0 V6 '12