Va, ką radau internete. Aišku, tikslesnius atsakymus gautum pasiskambinęs į transporto inspekciją. –Vairuotojų vairavimo ir poilsio režimo apskaitos tvarkymas yra nustatytas 2006 m. kovo 15 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (EB) Nr. 561/2006 dėl tam tikrų su kelių transportu susijusių socialinių teisės aktų suderinimo ir iš dalies keičiančių Tarybos reglamentus (EB) Nr. 3821/85 ir (EB) Nr. 2135/98 bei panaikinančio Tarybos reglamentą (EEB) Nr. 3820/85. Reglamentas (EB) Nr. 561/2006 yra taikomas transporto priemonėms vežant keliais: a) krovinius, kai maksimali leidžiama transporto priemonės masė kartu su priekaba ar puspriekabe viršija 3,5 tonos; b) keleivius transporto priemonėmis, kurios pagal savo konstrukciją gali vežti daugiau kaip devynis asmenis, įskaitant vairuotoją, arba yra tam pritaikytos tai nuolat daryti, ir yra naudojamos būtent šiuo tikslu. Vairuotojai, vairuojantys transporto priemones, kurios patenka į reglamento (EB) Nr. 561/2006 reguliavimo sferą ir kurioms negali būti taikomos išimtys,privalo tvarkyti vairavimo ir poilsio režimo apskaitą tam naudodami tachografą. Transporto priemonėje įrengtas tachografas turi būti metrologiškai patikrintas. Svarbu žinoti, jog nepriklausomai nuo to, kad vairuotojas su transporto priemone išvažiuoja tik du ar tris kartus per metus arba per šį laikotarpį nuvažiuoja tik 100 km, jeigu ji patenka į reglamento (EB) Nr. 561/2006 reguliavimo sferą ir jai negali būti pritaikytos išimtys, apskaita privalo būti tvarkoma naudojant transporto priemonėje įrengtą tachografą. "darbra" <darbra_trinti@inbox.lt> parašė naujienų news:h4adsc$6oo$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > tarkim issinuomoju busika keleivini 16 vietu. > ir varau su grupele zmoniu i uzsieni. > vairuociau vienas. ar privalu masinoje tureti > tachografa? nezinau kiek tie MB sprinteriai sveria. > bet jauciu, kad gali ir netempti 3,5 t. > D.