Pats tu briedas - va telefonai visi irgi savito dizaino, o androidas tas pats. va elementarus standarto pvz - ekranas - sakykim matmenys 16:10cm, storis 1cm, is sonu po 1 cm nematomo (uzdengto) ploto. Viskas. Gamintojas gali pasirinki - ekrana deti visu plotu, ar papildomai butonu dalyj ploto. Visi kontrolsai gali buti "gimtieji" - ta prasme garso reguliavimo knopke, koks selectorius, net knopkes salia ekrano. Panasiai kaip androide visos programos/telefonai dirba su tom paciom knopkem - telefono gamintojas gali prideti papildomu knopkiu, bet softo gamintojai gali ju nepalaikyti. O del tu tuneliu - kiek tau tas aktualu? va, po ranka sena auto su navigacija - kelio is vilniaus iki mano tevu elementariai neranda (nes nezino), jau nekalbant apie tokia info kaip up-to date info apie kamscius - as zymiai mieliau vazinesiu su navigacija, kuri zino kad pries pusvalandi tam marsrute atsirado kamstis, nei ta kuri zino kad vaziuoji tunelyj. "Dainiushas" parašė naujienų news:ofuk6f$s6d$1@trimpas.omnitel.net... nu tai lygiai toks pat briedas su navigacijom, pas visus gi panelės savito dizaino, tai ką pagal standartinį ekraną saloną reiks daryt? Kas link lenkia, bibi ten lenkia, įvažiuok į tunelį ir suprasi :) On 5/22/2017 2:59 PM, Arj wrote: > ne - todel ir parasiau kad neisivaizduoju scenarijaus su faromis. > Tuo tarpu su navigacijom/magem viskas labai paprasta - tereikia salia > standartu ISO 10487 (jungties standartas) ir ISO 7736 (dydzio > standartas) prideti papildomus savanoriskai privalomus standartus - del > dydzio (didelio formato ekranams, keliu dydziu, bet mazo gylio - CD > dabar nx nereikalingi) + dvipuses kumunikacijos standarta, kad ir > CAN/OBD pagrindu, kad ekrane galetu buti rodoma pvz info is kondiskes > kai rankeneles sukiojamos ir pan. O toliau jau rinka savo padarys - va > dabar bet kuriam smartfone esanti nemokama navigacija beleknaip lenkia > ta navigacija, kuri buvo pardavinejama automobiliuose pries 5m uz > brangiai. > >