nu ir isvalyt gerai rudis priestai reiketu. vario tepalas irgi tinka. jei po tokios proceduros nepades - sukeist vietom, kad pasikeistu kryptis. pradiai isorines, tada vidines. jei nepades - ismest nx. -- T "Igaliotinis" <spam@rlc.sm> wrote in message news:ogh38r$aa7$1@trimpas.omnitel.net... > plastilubu sutept visas vietas kur kontaktuoja kalade su suporto krastu ir > su remeliu > > "Linelis" <povilina@delfi.lt> wrote in message > news:ogh14o$806$1@trimpas.omnitel.net... >> Žinau kad patikimiausias sprendimo būdas - pakeisti į kitas kaladėles, >> bet ... >> kadangi čia yra viską žinančiu, tai taip sakant, prie kavos gal patars >> kaip išspręsti paprastesniais būdais. >> Variantus įsidėti ąžuolines kaladėles ar patepti solidolu irgi žinau, bet >> dar nebandžiau, pasiliksiu desertui :) >> >> Taigis, VW T5, prieš metus buvo keista visi diskai ir kaladėlės, pirktos >> aišku ne originalios, bet ir ne pigiena, >> taikyta kažkur į vidurį (bet panašu kad nepataikė). Pradžiai nekaukė, bet >> po kelių tūkst.km pradėjo. Perkaitinta nebuvo. >> Kiek pastebėta, kaukia priekis. Dar pastebėta, kad ant galinių kaladžių >> yra užklijuotas tas sluoksnis išorinėje pusėje su visais užrašais, >> o ant priekinių jo nėra, tipo iš karto metalas kaladėlės korpusas remiasi >> į suportą. >> Tai va, nieko tragiško, bet užknisa. >> >> Taigis ... kokie pasiūlymai kaip panaikinti cyimą? >> dėkui :) >> >> --- >> Linelis >