Na taip, elektroninis karbas koks nors tipo Pierburg 1.1. Amzinai isdildavo slankiojantis padeties daviklis, ir nelaikydavo laisvu apsuku. Pakeitimui naujas kosmosa kainavo, seni visi su tom pat problemom. Ismeciau ji visai, o laisvus su koja gaza paspausdavau :-) Kai nenorejo ziema uzsivesti, buvau issinagrinejes visas kreives kur kokie elementai ka daro. Pagavau kad uzvedimo metu elektronine sklende neuzdarydavo pilnai oro padavimo skyles, misinys buvo per skystas ir todel nesikurdavo per salcius. Tas issigyde pilnai. Bet tai gelytes lyginant su dabartiniais DPF'ais, dvigubom sankabom, plaukiojancios mases smagraciais, elektroniniais purkstukais ir kitom gerybem... "fenix@h" <kazkoks@kazkaip.com> wrote in message news:ogj8un$4cm$1@trimpas.omnitel.net... > 2017.05.30 10:57, Sail rašė: >> Yra teke burti prie karbiuratoriu, nes jie padlos pries nunykima irgi >> elektroniniais buvo patape. Krusdavo prota visokie slangiojantys >> davikliai, >> neuzsidarancios elektrines sklendes ir panasiai. >> >> Ir dazniausiai pavykdavo prikelti, kartais geriau kartais blogiau. Sokiu >> su >> bugnais ties tokiais gedimais zinoma daug, bet ka padarysi. >> >> Tendencijos industrijoj speju liko tos pacios, suprantanciu zmoniu mazai, >> pagauti juos sunku, maldauti audiencijos kaip pas popieziu reikia ir t.t. >> >> Ten hondoj kartais ne monoipurskimas buvo? Stovi garaze tokia su 1.5 >> varikliu, nesupuvusi. > > ne, ten elektroninis karbas butent buvo. viskas ok su ta auto butu buve, > tik jis butent ir puliavo. pats prie tu reikalu nei bum bum, o vilniuj > neradau jokio meistro. padariau logiska zingsni - pardaviau. > 1.5 monoipurskimas visai padorus variklis buvo, aisku lyginant su vtec-e > ar tikru vtec, tai gaiduva, bet vaziavo ir tiek. >