Tai kad girdisi laiks nuo laiko apie padaznejusias regeneracijas. Tai gal visgi skirtingi kuro sistemu gamintojai skirtingai daro. Dar yra varikliu kartos. Nemauciau visko ant vieno kurpalio. Bent jau pas vagenus dpf meistrai kazkiek gali nusakyti filtro bukle. kef <edwardk@takas.lt> wrote: > O tai netikrinau, ane? Nelyginau visokiu pakazometru rodmenys ir dinamikas, > ane. Net valymo periodiskuma ziurejau, kuris nixja kelis metus nesikeite. > Yra apicialu serviso doc, kuriame aiskiai parasyta kad valymas vyksta ne > pagal masinos sistemu bukle o pagal suodziu generavimo (matematini) > modeli.... Kas tinka garantuotai gal tik kokius metus nuo konvejerio. > Gausiai abejoju kad pas kitus gamintojus kitaip. Jie tas naujienas > organizuotai diegia, indai programuotojai nuo bmw ir nuo jobanosveziecios > tuos pacius kursus laiko. Kas pirmas idiege, parduoda tiems kas delse > idiegti. Niekas "kvailom" optimizacijom ir "dar kvailesnem" nesamoniu > paieskom neuzsiima, nes brungu. > > "news reader" <email@google.com> wrote in message > news:oj62l4$urg$1@trimpas.omnitel.net... >> Deja taip yra kad su dpf reikia profilaktiskai patikrinti filtro bukle per >> kompa bent karta per 2 metus. Daug priklauso nuo vidines diagnostikos >> sistemos. Vienzo. >> >> kef <edwardk@takas.lt> wrote: >>> "Lawrence Jamieson" <lj@dirty.rotten.com> wrote in message >>> news:oj5lcq$lb6$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>>> >>>> O ir tas DPF užsikimšimas dažniausiai būna dėl to, kad netinkama vieta >>>> nuvestas kažkokia žarnelė praplyšta ir rezultate nebevyksta >>>> regeneracija. Nu cia man servise forduode besispecializuojančiame taip >>>> papasakojo. >>> >>> Aha, kur gi ne. Cia jei bb deti ant signalines lempos, tada taip. Kemsasi >>> ir >>> su nesuplysusiom sklangom ir su 0 klaidu, tiesiog purkstukai ne pirmos >>> jaunystes, o kompas vis tiki kad suodziu generuojama tiek pat kiek >>> jaunysteje, kad filtre muse nekakojo, na ir lauk momento kada bus oj. >>> >>> >> >> >> > >