sena deze remontuoja senomis dalimis. Tai vargu ar yra koks privalumas pries keitima sena deze, nes senu detaliu vis tiek nieks negali patikrint ir plius vietiniu surinkimas. "Kurmis" wrote in message news:ol88ea$mur$1@trimpas.omnitel.net... nu mano pazystami ir vieni ir kiti buvo pasisove taisyti dezes. Sukiso po kelis kilolitus, o finale teko detis gyva deveta deze ir vazinet. Po remotu daugiau kaip pusmeti nevaziuodavo. Remontininku atsakymas buvo, pats vairuotojas kaltas, kad deze uzlinko po remonto. Kurmis "Andrius" <mail@email.lt> wrote in message news:ol7l8p$79s$1@trimpas.omnitel.net... > Tai nera dideles problemos ir pataisyt, bet tik norisi, kad neprigalvotu > nebutu dalyku ir nenuluptu uz nieka. AT servisas sake, kad gal kazkokia > stabdymo juosta ir galima per karteri prie jos prieit ir gal nereiks lupt > dezes. Dabar parduodant juk reikia parasu pridet, kad viskas ok ir pan, > tai gris po pusvalandzio su tokia deze. Geriau sustvarkyt ir pavazines dar > kol update'as pareis. > > > On 2017-07-25 17:29, tranzoo wrote: >> jei negali taisyti pats - parduok kol tepalas saltas. >> >> "Andrius" <mail@email.lt> wrote in message >> news:ol7ael$s5l$1@trimpas.omnitel.net... >>> Mazda, 2008, 5iu begiu paprastas automatas. Pradejo praslydinet antra >>> pavara. Daugiau viskas kaip buve, kitom pavarom irgi gerai, bet antra >>> ijungus ir jei reikia staigiau prasoskt - "velka". Tepalo norma, >>> nesmirda, spalva darbine. Tiesa, jau laikas keist, 60kKm, bet nei juodas >>> nei dar kas. Pradeda labiau "vilkt" susilus tepalams. >> >