Metai 2004, o kai lygini su keturtakčiu tai jau nuo kokių 2010. Žvejai linkę naudoti dvitakčius. Viena iš priežasčių, kiek klausiau- nereikia šildyti. Tipo, keturtakčiui šaltam apsukų negali duoti. "Dainiushas" wrote in message news:olagrg$m9l$2@trimpas.omnitel.net... kad vargu ar elektronikos. mechanikos, tai žymiai mažiau. 7/26/2017 7:19 PM, Ash rašė: > Sako, patikimiau nei keturtaktis. Mažiau elektronikos. > > "tranzoo" wrote in message news:ola8e5$fa5$1@trimpas.omnitel.net... > > su dvitakciu... per bangas... > > "Nevkurse" <nevkurse@mail.com> wrote in message > news:ola83l$f2s$1@trimpas.omnitel.net... >> 200km - cia per Baltija varet? :D >> >> 2017.07.26 16:52, Ash rašė: >>> Yra dvitaktis outboard valties variklis (Yamaha 70). >>> Nesived?. Remontavom starteri, keitem zvakes. Nesivede. Atradom kad >>> variklis sukant uz smagracio sunkiai sukasi. Per zvakiu kiaurymes >>> ilasinom >>> tepalo. Sukosi. Uzsivede. >>> >>> Buvo itariamas tepimas- ten pili i atskira bakeli ir variklis pats maiso >>> tepala su kuru. Pripylem tepalo ir i kuro baka. Isplaukem, praplaukem >>> apie >>> 200 km. Deja, pastebeta kad tepimas veikia- tepalo ir is teisingo >>> bakelio >>> normaliai susinaudojo. >>> To uzsikirtimo priezastis liko neaiski. >>> Ka itarineti? >>> >>> Ed. >>>