Realiai ten jos tikrai reikalingos, nes ten ne viena pestyji yra nunese, skiria saligatvi nuo gatves nes toje vietoje nera kelkrascio griovio - tame paciame lygyje takelis eina markatas "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:olfgh0$m0q$1@trimpas.omnitel.net... > bet tai tų metalinių tvorų tai nihuje nesuprantu nx jas daro, kad užsimušt > būtų paprasčiau? > > On 7/28/2017 4:19 PM, markatas wrote: >> O kaip tau variantas praeita ziema - vaziuoju ramiai namo, is priekio >> atvaziuoja lengvuske ir likus nedideliam atstumui ja staiga pradeda >> lenkti >> autobusiukas. Kelia is abieju pusiu saugo metalinia bortai, treciai >> masinai >> vietos niekaip nera, kertu as ant stabdziu, lenkiamasis irgi, kad tilptu >> pyderas su autobusiuku, nes matai jam reikejo skubeti gyvenvieteje. >> Gaila, >> kad nei viename registratoriaus kadre nepavyko surasti numerio, butu >> teises >> ilgam padzioves. O jei tuo metu as arba lenkiamasis butu trumpam >> nukreipes >> demesi ir sekunde veliau paspaudes stabdi, tai kaktomusinis blynas >> garantuotas ir ne mano naudai, nes buso mase gerokai didesne >> >> markatas >> >> "YZF" <yzfasltTRINK@gmail.com> wrote in message >> news:olfbn9$hgq$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>>>> >>>>> 60 % - islindo ir gavo smugi, >> 30 % - 'islindau, pamaciau >>>>> atstuma, >>>>> ivertinau, isibegesiu ir spesiu' >>>>> 5 % - botanikas pacano masinoj.. zveriukaa.. >>>>> 1 % - pasigavo limpa >>>>> 0,0001 % - "apakino" >>>>> 3,9999 % - else >>> >>> Dauguma situ punktu turbut taip ir buvo, tik del tu 30% turiu vilties >>> kad >>> tokiu atveju musu keliuose yra 3% arba 5% bet ne 30%. Nes ant kiek turi >>> buti jobnutas-botanikas, vairuojantis Bora, kad vietoj to jog nusuktu i >>> griovio puse (ir nebutinai i pati griovi nes dar salikele yra), o >>> uzsispyrusiai 'laikytusi taisykliu ir savo principu' ir niekur >>> nesitraukdamas kaltu kaktomusa i volvo. >>> >>> Cia reikia butu visisku debilu ir jeigu tokiu musu keliuose tiek daug, >>> tai >>> reikia masiskai jiems atimineti teises. Bet tikiuosi kad klystu >> >> >