2017.08.28 10:34, CodeC rašė: > aisku zjb surasyt i kruva viska ir apsimest protingu. > skirtingas slegis duotam auto modeliui susijes TIK su skirtingu padangos > profiliu ir dar kai kuriais atvejais konkreciu padangos modeliu. > ekologija gaunasi uzmovus didelius ratlankius IR zemo profilio padangas > IR priputus daug slegio - gaunasi kietas kartingas. vejus rasai. ekologija = mazas rato svoris. tai didelis ratlankis = metalas, kuris sunkesnis uz guma. daug metalo ir mazai gumos - privalo buti didelis slegis del kitu priezasciu, kad tusciai neskatinti vietinio metalo apdirbimo verslo. bet ne istraukus > viena is situ triju ir pagal tavo kiaura fantazija priputus daug slegio > i auksto profilio padangas. taip daryt ir dar patarinet kitiems gali tik > durnius su iniciatyva. na, kadangi tu protingas, o protingi neskaito, tik raso ir ziuri youtube - suvartok vaizdine medziaga. epizoda teks susirasti paciam. parasyk, kai perziuresi. ypac ta dali, kur 5psi increase http://ecomodder.com/forum/showthread.php/mythbusters-tests-tyre-tire-pressure-17151.html as is savo patirties galiu pasakyt, kad meginau vaziuoti 2 sezonus su 0.4bar(!) virs rekomendacijos, t.y. vaziuodavau vienas, o pusdavau kaip max pakrautas auto - isdilo VISISKAI tolygiai.