norint galima gal ir 2.5k sumoket. kai zinai kaip, ten max samata 800-900e, darant sau. alkune ta pati pas JTD, kurie nelinksta, siurbliai nuo senu Astru, kurios irgi tokiu bedu neturejo. nu ir t.t. "Nevkurse" parašė naujienų news:oob6av$i7h$1@trimpas.omnitel.net... Pazystamas nusipirko, pagal metus sis bug'as turejo but sutvarkytas, bet surprise - pasirodo pas ji dar su senesiu motoru pakliuvo. Apie tai suzinojo uzkalenus varikliui, remontas 1.5kEur, su salyga, kad gavo alkunini nebrangiai. 2017.09.01 11:23, Doxlas rašė: > Hmm, tas "nesudėtingai" būna alkūnės keitimas, alkūnės guoliaviečių > keitimas ir dar bloko tvarkymas. Ir viskas dėl vienos tarpinės. > O šiaip man įspūdis buvo, kad iš išorės atrodo didelė, o viduj vietos > mažai. > > "Tomas" wrote in message news:ooavb3$bkd$1@trimpas.omnitel.net... > > 96 ir 118 skiriasi kw, 81 nemates. > turi liga - tepalo siurbli, dazni alkunes kajuk. Remontuojasi > nesudetingai, > verta pirkti su defektu ir susitvarkyti. > > "Tvirtove" parašė naujienų news:ooaur7$b52$1@trimpas.omnitel.net... > > 2.0 dyzelis turi yra ir 81kw ir 96kw ir 118 kw (dar yra biturbo, cia jau > aisku kuo skiriasi) > > O kuo sitie skiriasi? Kuris patvaresnis? > > Siaip kokie atsiliepimai?