miestas gauna iš bendro biudžeto katilo, todėl nežino kiek sumokėjo pilietis x. Jei pagal NT vertę kvartalas su 1000 gyventojų atrodo pinigingu jiems gerint sąlygas biudžeto pinigaius, o daugiabučių mikrorajonui su 15000 žmonių pasiūlyt susimest gatvių remontui patiems, nes ten mažiau mokūs? "YZF" wrote in message news:opba82$5hh$1@trimpas.omnitel.net... miestas turetu daryti pagal tuos, kurie daugiau babkiu (mokesciu) sumoka. Kieno babkes renka, pagal tuos turi viska ir daryti. On 2017.09.13 14:38, bzik wrote: > gal iki Londono lygmens nepriaugsim, bet ruoškimės, kad ilgainiui > pasirinkimas bus ilgai ir brangiai savu transportu, ar bendrai > autobusu/dviračiu/pėsčiomis. > Miestui nėra jokio intereso kišti pinigus į gatvių plėtrą, priežiūrą, > remontą ir tuo didint automobilių skaičių. Pas mus apie tai nekalba, bet > principai neturėtų daug skirtis: > http://discoursemedia.org/discourse/wp-content/uploads/2016/11/infographic_2_subsidy_v03.jpg > > "Audrys" wrote in message news:opb2u2$tsr$1@trimpas.omnitel.net... > > o uz ta juosta autobusas moka individualiai ar visi? > >