Kai šeimoje atsirado prius'as antra mašina buvo planuota į laužą, nes technikinė dėl supuvimo nepraleido. O bet tačiau, soduose atsirado meistrelis, kuris užvirino, ir tas laužas jau 2 kartus TA praėjo. Kadangi jos stovis toks, kad bet kokiu momentu gali užsilenkti ir bus atiduota į metalo laužą, tepalai nekeisti jau lygiai 5 metus.... Važiuojama kasdien į darbą, per metus gaunasi apie 2kkm, jau beveik 4 metai iš Vilniaus ribų neišvažiavo. Tai laukiu dabar kol užsilenks, bet vargu ar nuo tepalo nekeitimo. "eSSas" wrote in message news:oq07il$phh$1@trimpas.omnitel.net... "dzonis" <nke230@one.lt> wrote: > K? tu pavartoji kai ?it? nesamon? apie varikli? keitim? postini ? > Gryb? nepa??sti ar k? ? Cia budintis postas apie tepalu keitimo prasme. Ans irgi botu virsta S. > "S.Vyt" wrote in message news:opvica$62c$1@trimpas.omnitel.net... > Taksistas vezdamas uz naujo premiumo kilometro savikana turi dar > ir uzdirt sau, sefui ir valstybei, tai ir taupo maksimaliai. Pvz > pries desimtmeti viena taksi firma savo pasatams ir audi100 > nekeisdavo tepalu, sake- jiem pigiau variklius keisti. Stabdziai > tik priekiniuose ratuose buvo, padangas dedavo is ismestu ju > serviso klientu ir pan. Taksi firma buvo kaip priedas prie nemazo > autoserviso, tai taksus remontuodavo isimtomis ismetimui is kitu > masinu dalimis. > -- > S.Vyt//e39 dizeliuks