su priekiu jokių bėdų. Bet galas, kai tik ratas pasikelia nuo žemės, mašina pradeda svirti atgal. Iš kelinto karto kažkaip atitaikydavau domkratą. bet pirmu kartu tai pasikrikštyjau :) iki tol nesu turėjęs panašių bėdų. 2017-09-28 11:09, Igaliotinis rašė: > netikes > > "dDidzkis" <didzkis@gmail.com> wrote in message > news:oqiak0$kp4$1@trimpas.omnitel.net... >> e39 esu paguldęs su nuimtu galiniu ratu. >> domkratas originalus. >> >> bbž kas negerai, bet galą keliant e39 nesijautė stabiliai. >> >> >> >> >> >> >> >> >> 2017-09-28 10:31, Dainiushas rašė: >>> na jei ten tiek domkratai normalūs, tai bukvaliai px, juolab jei nėra tą >>> griozdą kur patogiai padėt. Nes tokia tvarka, tai dar ir pneumatinis >>> "šautuvas" su kompresorium reikalingas. Ir keltuvas dar geriau :). >>> >>> Na bet kaip jau sakiau, prancūzų pvz dankratai tai nxnx >>> >>> 9/28/2017 10:28 AM, Nitro rašė: >>>> Ir tikrai nera visiskai anei jokio skirtumo keiciant dvieju >>>> automobiliu ratus su mechaniniu ir hidrauliniu? >>>> >>>> Dainiushas <skirdain@gmail.com> wrote: >>>>> jei mechaninis i? BMW baga?in?t tai viskas su juo gerai. Kita vertus, >>>>> kai pasiimi i? Citroen baga?in?s, tai tikrai pirma mintis, kad reikt? >>>>> ka?kaip nubaust tuos kas j? sugalvojo. >>>>> 9/28/2017 9:08 AM, Sail ra??: >>>>>> Rimtai nematai skirtumo tarp mechaninio domkrato is bagazines, ir >>>>>> hidraulinio, besivoliojancio po ranka? >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:oqi36v$dtn$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>> >>>> >>> >>