tai koks atsakymas? Did they consider that this advertisement would effectively eliminate the majority of the female market due to such blatant sexism and degrading objectification of women? Or is this perhaps a clever marketing strategy using shock tactics to gain attention? "Linas Petkevičius" <linasNONONO@lekiam.lt> parašė naujienų news:or08gl$k71$1@trimpas.omnitel.net... > http://tinyurl.com/y94qv8gh > > > "Dainiushas" wrote in message news:or08dg$k25$3@trimpas.omnitel.net... > > jei kažko nepastebi, ar tikrai būtinai reiškia, kad to nėra? :) > > gi po metų ar dviejų tų simakų nekiša po presu, kažkas jais ir toliau > važinėja > > On 10/3/2017 5:50 PM, fenix@w wrote: >> 2017.10.03 17:48, Linas Petkevičius rašė: >>> Ir tiem ir tiem. Viena grupe perka, todel kad jam pohuj kiek kainuoja ir >>> jis gali sau to leisti. Antra - kad visa jo aplinka zinotu, kiek tai >>> kainuoja, nors jis ir nelabai gali to sau leisti. >>> >> >> tai as apie tai, kad senojoje europoje tos antros kategorijos zmoniu >> pasirode extremaliai mazai >>