dar sankaba ten chujova. Pirmosios sankabos versijos is vis degdavo be pastangu, o patobulintos versijos irgi neblizgejo, sunkiai pirmos ir atbuline pavaros jungesi, o ziema uzsmardinti sankaba taipogi nebuvo sunku. Bet nepaisant visu situ nesamoniu ir gresmes del alkuninio, man masina patiko, vairavosi tikrai maloniai. 2017-10-10 19:47, Kurmis rašė: > n unebent alkunini pasikeiti, jei tik naujas jau be ligu. tiek pirmi > dyzeliai iki gedimo geri. > Kurmis > > "Arj" <root@ibm.com> wrote in message > news:orhs35$t14$1@trimpas.omnitel.net... >> su variklio/stumokliu komponuote ten kaip ir viskas ok (turi ji savu >> privalumu ir trukumu), ji kaip ir firminis subaru bruozas panasiai >> kaip rwd pas bmw, jos bijot nereikia, bet va kas liecia konkretu >> variklio (subaru 2.0 110kw diesel) modeli, tai nuo jo begt kuo toliau, >> blynas gavosi stipriai prisviles. >> >> "cheburashka" parašė naujienų news:orhqu1$rvg$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Kadangi neissirenku niekaip auto (nerandu ir siaip jei randu prisiknisu >> prie nekorektiskai veikianciu variklio/sankabos/dezes) ... autopliuso >> fronte pasirode ^^subject^^ su patraukliu salonu ir patraukliu aprasymu. >> Niekados su subaru ir juolab ju dyzeliu neteko susidurti, kol >> neisijungiau youtubes. Pasirodo pas juos ten kazkoks durnas (ne kaip pas >> visus) variklis. Ne taip sudejo stumoklius. >> >> Kas is vis cia per aparatai ? Hemarojiniai ar tipo kaip senieji - >> "neuzmushami" ? Apsimoka gaisti laika vaziuojant apziurineti ir jei >> apsimoka i ka atkreipti demesi ? >