as tai suprantu kad cia beda su kuro pariebinimu saltam motorui. Reikia aiskintis kaip tai ispildyta siam motore ir ziureti kas ne taip... Pas vaika pirdale yra elektrinis patsosas veikiantis termostato principu.... uzsipypinau as ji gaudyti kad neuzpiltu, tai "sulauziau" :) ir padariau kad pastoviai butu uzdarytas. Tai prie siu dienu temperaturu sake reik ilgiau pasukti kol pasiziebia. Bet kol buvo ne "off" tai taip kaip pas tave.... "Night" parašė naujienų news:osppf1$v72$1@trimpas.omnitel.net... Mires moto grupsas, o ir siaip tema gimininga, gal kokiu idomiu ideju kam saus. Zodzziu pacientas KTM 1.2 varikliu, 2 cilindru. Nuvaziaves 13k. Simptomai tokie - kai pastovi per nakti zemesneje temperaturoje (na vasara prie +18 budavo ok, bet dabar jau nebe), saltas nenori kurtis. Arba uzsiveda ir iskart uzgesta, arba koki karta pagriebia ir tada kiek suktum starteriu - nieko, tik benzu pradeda smirdeti. Jei uzsiveda - reikia kuri laika, na gal 30 sek truputi gaza palaikyti, nes kitaip krenta apsukos ir gesta, bet vos vos pasilus, apsukos laikosi ir tada kuriasi is puses apsisukimo. Jei visai neuzsiveda - radau buda - atjungiu benzino siurblio fiske, pasukus kazkiek starteriu pradeda griebti ir uzsiveda, tada fiske greit sujungi atgal. Bet vis tiek reikia gaza prilaikyti keliolika sekundziu, kad neuzgestu. Diagnostika dare - nieko nerado, na bet kita vertus cia buvo vasara, o kai silta - simptomai ne tokie ryskus. Zvakes pasikeiciau, nepadejo. Gal kyla kokiu genialiu minciu?