jei ziuret kas buvo seniau, tai jau geriau is lengvesnio patrono suvi gaut, nei is vienintelio maksimalaus. dar pasitelkus uzuolaidas, dirzo sagtis, pogalvius, po kelenais paduskas tai ner taip jau ir blogai. zinoma noretusi kad isvis kaip saldaini suvyniotu ir neleistu susizeisti ivykio metu, bet tikrai nera blogai kaip buvo. na o kaip bus, ateityje suzinosim. Kurmis "giedriusf" <giedriusf@nereikiagmail.com> wrote in message news:7rj80dld0agi8ubfv54hsnpb7vfi0ai6ag@4ax.com... > On Wed, 8 Nov 2017 23:16:48 +0200, "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> > wrote: > >>dabartiniai airbago kompai netik susigaudo kur reikia sauti, bet dar ir >>pagalves smugi bando priderinti. kad letai vaziuodamas negautum stipraus >>smugio i nosi, kas prie didelio greicio jau reikalinga. >>aisku klaidu pasitaiko, bet kolkas sitas sistemas vis dar tobulina. >>Kurmis >> > > visa technika - vietoj 1 stovi 2 sprogstami uztaisai. vat ir visas > reguliavimas > >>"Pjero" <"okeanas@@"@icloud.com> wrote in message >>news:otvl9p$hq1$1@trimpas.omnitel.net... >>> ok >>> sm?gis is ties? buv?s labiau ? desin? pus?, bet tikrai ? priek? >>> >>> >>> >>> >>> On 08/11/2017 21:14, Linas Petkevi?ius wrote: >>>> taip >>>> >>>> "Pjero" wrote in message news:otvl1d$hhn$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> gali b?ti kad sov? tik pr. keleivio subj. ? >>>