cia yra kosmosas, ne samata. pats dares ne viena tokia masina, su nauju siurbliu ten nera kaip 2k sukist niekaip. "Doxlas" parašė naujienų news:oum955$ja7$1@trimpas.omnitel.net... Užklausiau savo draugo, kuris ne vieną Insignijos variklį remontavęs. Va ką atrašė: Procedura - blokas pabertas pilnai, ashies atstatymas Kaune-260/280, cia tik blokas, samata vaikshto apie 2-3k, priklausomai kam - xana defektacija, samatavimas jeigu drozle buvo-oil pump jau pyzda visu pirma tegu perekupas atsiuncia senu pagrindiniu foto. "ramunas" wrote in message news:oum6ua$han$1@trimpas.omnitel.net... Jo cia ta pati insignia. Pardavejas pasirode ne toks jau ir blogas (kolkas). Pasieme ta masina remontuoti. Pasirodo ten kur jis pirko tai buvo keite tepalo ausintuva (na cia jo versija). ir neva dabar is to ausintuvo is kazkur (gal tipo nuo kitos masinos) pilna drozliu atsirado variklyje. Sviezias tepalas tai paaiskintu. Bet dar priedo sake pakeite pagrindinius indeklus. Na ir pagalvojau, kad durniu man stumia ir indeklai siaip neissibraizo ir jei buvo prasukti tai blokui xana. Kokia bloko tvarkymo procedura yra ? On 2017-11-17 09:23, Staska wrote: > Cia tai paciai Insignijai? > Kiek kaklu prasuko? Bloka sutvarko be problemu. > >