Čia Volvo plačiai žinoma liga, teko su tuom susidurti labai maloniomis sąlygomis - žiemą, naktį, prie -15. Sprendimo variantai du: 1. Perkama kita spynelė ir perrenkama mechaninė dalis. Viskas bus ok iki kito išdilimo. 2. Pašalinamas vairo užraktas esamoje spynelėje - ramu visais atvejais. Aš pasirinkau antrąjį variantą, TA nė karto neprikibo dėl to. 2017-11-19 23:35, autopagalba rašė: > > nuotykis siandien toks nutiko. Nuvaziavau i maxima, griztu prie masinos, uzsivedu, bandau vaziuoti - vairas nesisuka. Nx. Variklis veikia, begiai junginejasi, bet vairas nesisuka, uzsirakino suka. Ka daryt, ratai susukti, kad ant tralo uzkelt reiktu gerai pasipist, o kas toliau? > > Nu ka, isardau vaira, islupu spynele - o ten toks metalinis sudas, pasuki rakteli - islenda, pasuki - sulenda. Ir jis kazkodel islindo ir nebenorejo atgal sulist. Pramankstinau,susukau viska - veikia. Aisku abejoju ar ilgai veiks, reiks keist. Ir itariu bus nemazai reikalu, kad nauja spyna su raktu kalbetusi, dar ten apsaugos visokios, imobilaizeriai. > > Bet kas labiausiai neramina - kas ten per sistema viduj? Ar negali tas metalinis sudas islisti masinai vaziuojant? > Bandau isivaizduot kas butu koki 150kmh vaziuojant, jei vairas uzsirakintu netiketai. >