teisus igaliotinis. jei variklio darbas yra geras, tepalai nepatenka i ismetima - dpf teoriskai amzinas. -- T "E.D." <adresas@bus.parase.kai.reikes> wrote in message news:ovfg7s$csa$1@trimpas.omnitel.net... > :DDDD > > On 25/11/2017 18:58, Igaliotinis wrote: >> siaip tai DPFa sugadina xujovai veikaintis variklis. >> >> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:ov9unb$fma$1@trimpas.omnitel.net... >>> egr ir dpf reik ne bijot, o isimti/isjungti kol nevelu. bijot reiktu >>> visko, ka sitie brudai aplink sugadina. >>> >>> >>> On 2017.11.24 21:41, mantas wrote: >>>> "netavoreikalas" <reikalas@tavo.ne> Wrote in message: >>>>> Kadangi apie astra arba blogai arba nieko, tik geri metai/pigi kaina, >>>>> tai dar nedrasiai ziuriu i 7 Golfa, yra variantas su ~180k rida, 3 >>>>> metu is dylerio. Ko bijot, ko tiketis? >>>>> Apie EGR maciau girdejau, del DPF ir toliau baisu, bet gal kaip nors. >>>>> DSG mechatronikas keistas pries ~50kkm, tai kaip ir pliusas. Tikiuosi >>>>> per 5metus bent 100kkm nuvaziuoti >>>>> >>>>> -- >>>>> Free News Reader >>>>> http://put.hk >>>>> http://put.hk/reader/news.omnitel.net/omnitel.autos.html >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> Bijot egr ir dpf, kas pinigine israiska butu minimum 1000 eur. >>>> Pats pirkau is moller auto dyzeli su panasia rida, tai netrukus >>>> pradejo limp mode klaida atsirast. Keiciau egr ir plove sietyno >>>> g. dpf. >>>> >>>