man atrodo, kad jei stiklas šyla tolygiai, tai su tais 200 ar 300W jis vargu ar perkais. Vat kai koks siūlas pakoroduoja ir jo centimetras pradeda šilt 3x temperatūra - tada prasideda įdomybės. 12/15/2017 9:15 AM, eSSas rašė: > Dainiushas <skirdain@gmail.com> wrote: >> abejoju ar d?l to, nes buvo krxva ma?in? kur jis apskritai ?sijungia >> mechaniniu jungikliu > > Fsmysle tau atrodo, kad forde jungiklis buvo mechaninis? > > S. > >> 12/15/2017 9:05 AM, eSSas ra??: >>> skaitytojas <arunasz@istrintizebra.lt> wrote: >>>> vakar apturejau nuotyki, kai neaisku kokioj aplinkybem sutruko ir >>>> visiskai subyrejo galinis stiklas (iklijuotas i darinejama bagazine). >>>> Pastebejau bevaziojant tik, kai pradejo garsas sklisti i salona kazkaip >>>> keistai. Is pradziu buvo mintis, kad kas sudauze, kol buvau palikes prie >>>> darzelio, bet pagooglines matau, kad gali trukti tiesiog lygioj vietoj, >>>> vaziuojant stovint ir pan. Kadangi masina ne nenauja, tai gamybos broka >>>> reiktu atmesti, avariju nebuvo, t.y. kebulas nebuvo deformuotas. Is >>>> susijusiu dalyku, kas pries pora savaiciu buvo daryta, tai buvo >>>> remontuotas galinio lango valytuvas, kuris i stikla tvirtinasi (per >>>> stipriai priverze?), plius po sio remonto nebeveike galinio stiklo >>>> sildymas. Turejot kas panasiu patirciu? >>> >>> Panasi patirtis buvo su galinio stiklo sildytuvu. Pas kai kuriuos gamintoju jis (kartais) nesugeba korektiskai automatiskai atsijungti, stiklas perkaista ir truksta. >>> >>> Ford, jei ka ;-) >>> >>> S. >>> > >