Nu tai pakaitinsi per salcius ilgiau, svarbu, kad vienodos butu. Turejau kazkada tokia nusipirkes su skirtingomis zvakemis, tai ir vesdavosi visi cilimdrai skirtingai- suki starteriu, po akimirkos suveikia kazkuris cilindras ir padeda starteriui, paskui griebia dar keli, jau variklis drebedamas sukasi pats, paskuinpo truputi pasijungia like. Nepatiko, nes pagailo variklio gumu ir apskritai masinos, tik uzsivedes kratosi, dumina kelias sekundes. Plonesnes gal but ikaista greiciau ir daigiau, tai bus tas ant to, neskubeciau isvadu daryt, nes tos neorginalios zvakes labai sanaudines detales praktiskai vienam sezonui. Kol buna gamyklines laiko labai ilgai, net issukt neina kaip prikepa per desimtmeti, kai pradedi kaitaliot, tai ir kaitalioji kas kelis metus. -- S.Vyt//bmw e39 D/ mb 963-4-A "anon@work" <anon@work.no> Wrote in message: > Geros tos Iskra, tik atkreipk d?mes? - j? kaitinimo antgalis dvigubai (jei > ne daugiau) plonesnis nei NGK. Rei?kia ir ?ilumos i?skirs ma?iau per tas ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/