tai gal suprantantiems reikia duot :) su start/stop reikia kad būtų AGM. Ir turbūt paburt su kompiuteriu reikia pakeitus. Dar niuansas. Greičiausiai mašinoj yra IBS - tokiu atveju NEGALIMA nei kraut nei jokių apkrovų jungt prie akumo minusinės klemos, o tik prie kėbule numatytos minuso pajungimo vietos. Nes mašina pameta akumo talpą ir visos ten protingos jo krovimo sistemos nueina nx. Nekalbant jau apie atvejį, kai tų tą akumą krauni parsinešęs namo :). Kalbant apie akumuliatoriaus dėvėjimąsi ir tarnavimo laiką - na tai vienas atvejis, kai automobilį užkuri 2 kartus per dieną, kitas - kai jis pats kūrinėjasi kiekvieną kartą sustojus. Tikrai akumas susidrožia greičiau, o pakrautas/nepakrautas čia kaip ir nelabai prie ko. 1/14/2018 6:47 PM, System rašė: > On 2018-01-14 16:28:47 +0000, Dainiushas said: > >> o jis ten dabar bent AGM'as įdėtas? > > "o jis ten dabar bent AGM'as įdėtas?" - sorry, nelabai supratau ka tai > reiskia? > > O del start/stop - tai as galvoju ar siltu metu jis veikiantis > neiskrauna tiek, kad paskui ziema sunkiau del to >