reiks pažiūrėti kokie sūkiai tuo metu, bet realiai pradėdavo nuo gan aukštų (gal 1500), t.y. kai tik kuro padavimas nutrūksta (pradedu stabdyt nespausdamas sankabos) kas keisčiausia - dingo tas trūkčiojimas su šitais "šalčiais" gal tiesiog "laisvos eigos" sūkiai kai lauke šalčiau yra aukščiau ir pradeda anksčiau kurą purkšt.. bet tada prie ko šaltas/šiltas variklis.. :/ On 2018-01-17 20:33, Dainiushas wrote: > tai kai jau stabdymas daėjęs iki variklio, tai px tie stabdžiai :D > > O šiaip, kokiais čia sūkiais būna? Nes kai atleistas gazas ir jei > apsukos daugiau kažkiek, tai kuras būna uždarytas visai. > > 1/17/2018 7:51 PM, MumZer rašė: >> stabdant varikliu <<< pamiršau parašyt >> >> On 2018-01-16 09:21, kef wrote: >>> Stabdant? Hm, pro kur stabdziu siurblys "maitinamas", is atskiro >>> vakumo siurblio ar is iejimo kolektoriaus? >>> >>> >>> "MumZer" wrote in message news:p3jd6c$se8$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Atsirado nesklandumas: (dyzelis) >>> >>> Kol variklis šaltas - stabdant krenta apsukos, bet ne tolygiai, o toks >>> jausmas, kad koks vienas cilindras "atsijunginėja". Spustelėjus gazą - >>> "atsistato". Po poros minučių važiavimo (kad ir šiandien prie -8) >>> kaprizai dingsta. Apsukų kritimo metu girdisi lyg rele kokia >>> junginėtųsi. Panašiai rėlė kliksėjo kai akumas buvo nusėdęs. Akumas >>> pakrautas (neturi įtakos), generatorius pakeistas dar pernai. >>> >>> Kur sliekų ieškot? :) >> >