Va dar straipsnis: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/autosportas/ralistu-diskusija-del-2016-uju-sezono-automobiliai-kitamet-bus-letesni-25-541179 „Mes turime sau užduoti klausimą – ar gali nacionalinės klasės automobiliai būti greitesni už tarptautinės klasės? Jeigu mes atsakome, kad nacionalinė klasė turi būti greitesnė, tada galiu atsakyti, kad mes netobulėsime niekada. Mes visi norime laimėti. Jeigu mes su nacionaliniais automobiliais kausimės savo kieme ir jie bus greitesni už tarptautinius automobilius, tai bus ėjimas į niekur“, – diskusiją pradėjo LASF viceprezidentas Benediktas Vanagas. Šiandien Lietuvoje populiarios klasės L8 automobiliai savo greičiu prilygsta R5, tačiau po planuojamų pakeitimų jie taptų lėtesniais. Dauguma greičiausių Lietuvos ralistų važiuoja L8 klasei paruoštais „Mitsubishi“ automobiliais: Vytautas Švedas, Vaidotas Žala, Ramūnas Čapkauskas ir kiti. Tarptautinių klasių automobilių nėra daug – B.Vanagas važiuoja su WRC klasės automobiliu, o Martynas Samuitis – su S2000, o kitais metais jį planuoja pakeisti į R5. "Nevkurse" <nevkurse@mail.com> wrote in message news:p49bkm$scc$1@trimpas.omnitel.net... > Tai pasakok, idomu gi. > > 2018.01.24 08:29, Lapinas rašė: >> Tu kažkoks užsiblokavęs savo pasaulėly. >> Sako tau rimti pacanai, kad Vanagas negali būti neprioritetinis >> komandoje. Nu toks jis jau yra, o tu apie kažkokius intelektualus >> svaigsti. >> >> Galėčiau daug pripasakot, kaip būdamas Lasf viceprezidentu "nematė" kaip >> ralio komitetas, kurio pirmininkas jo "dešinioji ranka" stumia >> reglamentus, kurie naudingi Vanagui ir dar vienam "lenktynininkui", o >> pagrindinius konkurentus meta už borto. Ir dar daug dalykėlių iš Lietuvos >> ralio virtuvės. Va toks Lietuvos ralio "Dievas", kuris patinka >> intelektualams. Ar tu nesupranti "narcizas" reikšmės? >>