tuomet VTAT turetu daryti kazkokia realia ekspertize - o ne is nuotrauku ar telefonu pasakyti, kad viskas cia gerai ar blogai? Buvo situacija - klientas nusipirko starteri(nauja), sugadino - kreipesi atgal, teigdamas kad nusipirko starteri ir dezuteje rado jau sugadinta/naudota - VTAT nusprende, kad pardavejas kaltas - grazinti $ arba I teisma - teko grazinti $ "Linas Petkevičius" parašė naujienų news:p510b3$rlr$1@trimpas.omnitel.net... Gincu isvengti nepavyks, jus negakite uzdrausti kitai pusei gincytis. Praktiskai, nepatenkintas klientas kreipsis į VTAT ir ji nusres, kokia gedimo priezastis. Ir jei nebus akivaizdziu variklio problemu, montavimo broko ir pnasaiu dalyku, irodineti reikes Jums. "liteonas" wrote in message news:p50vui$rd1$1@trimpas.omnitel.net... taip ir maniau... bet kuriuo atveju kaip isvengti gincu siuo atveju ? kreiptis I treciaja sali, kuri nustatytu gedimo priezastis - bet kas padengs islaidas? __________ Information from ESET Endpoint Antivirus, version of detection engine 16837 (20180202) __________ The message was checked by ESET Endpoint Antivirus. http://www.eset.com __________ Information from ESET Endpoint Antivirus, version of detection engine 16837 (20180202) __________ The message was checked by ESET Endpoint Antivirus. http://www.eset.com