Yra gana sudetinga atskirti seno grabo atveju kur remontas, o kur aptarnavimas, nes yra tokiu momentu kurie papuola i abi kategorijas - pvz. sankaba ar smagratis - cia kas? Lyg ir remontas, bet lyg ir aptarnavimas. Padangos kaip ir ne remontas, bet naujam kledarui ju bent 3 metus nereikes. Dar sudetingiau jeigu perki nauja, aptarnauji taip iki 200k, saskaitas tik renki, o paskui prasideda tokie rimtesni dalykai kaip minetas smagratis. Praeina 5-7 metai ir jau noretusi naujesnio modelio. Turima masina kaip ir ideali, priziureta, o taip pat supranti, kad pagal rinkos kaina niekas daug uz ja neduos. Kaip ir galima butu pervesti i rezima "tegu vaziuoja kol vaziuos", bet su netvarkinga vaziuoti neprates, nes nepatogu, nesaugu, nesmagu etc. Tada spjauni ir vaziuoji toliau, bet supranti, kad tai amzinai irgi nesites. Taigi, kad isvengti visu situ bereikalingu galvosukiu, visgi matau prasme pirkti nenauja automobili. Tuo labiau, kol pas mus dar imanoma rasti rimtu meistru ir neatsirado visokie ekologiniai ar kitokie papildomi mokesciai. On 12/02/2018 10:40, Invertuota panda wrote: > On 2/12/18 08:14, Nevkurse wrote: >> Reik irodymo, kad aptarnavimas garantinio auto pas dileri yra >> belenkiek brangiau uz seno grabo remonta pas garazini Vasia :) > > jei jau saziningai, tai deprekeishinas + aptarnavimas + draudimas, > pinigu kaina siai dienai galim ignoruot. >