Manau, kad DPF išsprendžia dyzelio smarvės problemas. O šiaip tai baisu dyzeliai be kataliku ir DPF, kai vėjuota dar nieko, bet jeigu jau nėra vėjo ir ryte reikia šildyti, arba keli prie daugiabučio šildo tai reikia dujokaukės. -- booraz On 2018.02.13 08:30, Vitas wrote: > Čia skaičiau kažkur, kad per TA vertins ne tik dūmingumą, bet ir aplamai > mėgins žiūrėti ar nėra neįprastai blogo kvapo. > > Dėl TA tai nepergyvenu, bet šaip pats jau kuris laikas pastebiu, kad > labai nemaloniai aštrus kvapas iš duslintuvo, ypač ryte užvedus. Kažkaip > kitose mašinose nepastebėdavau tokio, dabar net nesinori atsisėdus durų > atsidaryti, kad neprieitų smarvės į saloną. Automobilis Volvo D5, > užsiveda iš karto, dūmų nėra, mišinys pariebintas (būna suodžių smarkiau > užgazavus). >