> galima sakyti, kad sumazejo degimo kamera, nes degimo taskas - kuro-oro > misinys oro sukuryje. o tas sukurys kiek realiai turi itakos prie idle lyginant su direct-injection nesukurinio? > problema tame, kad oro kuro misinys degimui turi buti su santykiu16:1, > kitaip nedega. todel tradiciniai varikliai vistiek kurena kuro kieki > priklausomai nuo variklio kubaturos, nepriklausomai kiek reikia siam > momentui isgaut energijos. kuro ekonomija is to, kad dega mazesnis kuro > kiekis didesniame cilindre, kai nereikia sukimo momento. o kai reikia , > dar ir turba galima uzpusti. platesnis variklio darbo diapazonas. > mazesnis co2. euro normos. bet ir variklio kubaturos tarsi krenta (tam paciam arkliu kiekiui). "Tuo metu šiuolaikiniuose varikliuose, ypatingai naujausiuose benzininiuose, mišinys formuojamas tik netoli uždegimo žvakės, o kitur – tik oras. Degimas vyksta nedideliame tūryje, o šilumos į sieneles perduodama mažai. Taip pasiekiamas didesnis efektyvumas ir mažesnės degalų sąnaudos“, – aiškino mokslininkas." T.y. ilgiau nei 4 minutes birbint nesamone, nes neimanoma prie laisvu variklio susildyti, nes siluma labai dideliu kiekiu palieka varikli? Ar labiau del to, kad ir po 4 minuciu birbinimo kompaktiskas varikliukas susyla tiek, kad nedugnais jau gali judet link to rytinio kamscio ir pabaigti birbinima ten :) As kazkiek abejoju, ar cilindro centre padegtas kuras ir jo siluma ant tiek stipriai izoliuota oru nuo cilindro sieneliu, kad tas variklis prie idle taip jau sunkiai syla. Net ir nedidelis efektas per milijonus masinu kazka apciuopiamo duoda, bet gal tai dar nera kazkokia vieno varikliuko revoliucija (2010m vs 2015m ?).