Aš tik taip ir daryčiau. niekas jau nevažinėja i europa savo transortu, neekonimiska ir rizikinga. Lektuvu nuskridai - issinuomavai auto pasidarei reikalus ir atgal lektuvu, anksciau kai bilietai kosmosas buvo tai jo, masina zymi ekonomija. Na dar ekonomija gaunasi jei su auto kokie 4 vaziuoja, bet bbd ta kelione keturiese, nes visada 2 prikalt gola sugalvoja, nuvaziuoji iki de, tai 3 dienas atsigaut reikia nuo keliones. :) Darenas "Rolandas" <asd@asd.as> wrote in message news:p7o49t$6h3$1@trimpas.omnitel.net... > Galvojau apie tokį variantą... Bet kadangi pats būsiu su reikalais > Germanijoj, tai pagalvojau, kad parvažiuosiu pats... Arba mašiną ant > tralo, o pats su Rainium... Papigiai šiaip jie skraidina :) > > 07.03.2018 08:20, Darenas rašė: >> Suprantu, kad klausymas ne apie tai, bet ar nepaprasciau uzkrauti ant >> tralo? >> maziau rizikos - pinigai tie patys. >> Jei is pazistamo perki , kaip ir tikrint auto nereikia. >> >> Darenas >> >> "Rolandas"<asd@asd.as> wrote in message >> news:p7mpbg$7r6$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki,... :) >>> Yra tokia situacija: tarkim perku Vokietijoje automobilį (iš dealerio) >>> ir >>> ketinu su juo važiuoti į Lietuvą. Ko visko man reikės ir kokie mokęsčiai >>> atsiranda? Kad parvažiuoti, kiek žinau, reikės tranzitinių numerių ir >>> draudimo. O Lietuvoje be įregistravimo, numerių, draudimo ir technikinio >>> ar reikia dar už ką nors mokėti? Ar yra koks muitas ar PVM nuo mašinos >>> kainos, metų ar, ką žinau, variklio tūrio? >>> >>> Dėkui. Ir gero vakaro... :) >> >> >