On 07/03/2018 19:37, Tomas wrote: > negalvojai bolatiruotis artimu metu? Is tribunos gerai varytum. #mytū laikais? Gal aš durnas? > palyginkit dar prasom tu issivysciusiu saliu miestu uzstatymo ir > gyventoju tanki. Pagal tai Vilniuj kamsciu isvis neturetu buti. > Paveldeta shudina gatviu sistema, aplinkeliu nebuvimas (snd jau > salyginai) ir siandienos sprendimai "ipisam estakada, permetam kamsti > biski toliau". Reiktų skirt nepravažumą nuo kamščių. Net jei rezultatas vairuojant panašus - lyginamas pirštas su organu. > mano rekordas - Zygimantu-tunelis - biski virs valandos. Be avariju ir > nukritusiu truliko sleiku. Kamsciu nera bl... Anadien dvi stoteles iki Petro&Povilo žiedo Antakalniu gimdžiau pusvalandį. Ne, tai ne kamštis - tai Antakalnis S. > On 07/03/2018 17:39, Invertuota panda wrote: >>>> taigis, kad anot kAliegos esso tokie nebevyxta, viskas zeba, gali >>>> isvaziuot beleNkada ir truks tiek pat laiko :) >>> >>> Bičas su nemenka gyvenimo pramoniniame DE rajone patirtimi stumia, >>> kad Vilniuje yra transporto kamščių. Kiekviena demagogija turi savo >>> protingas ribas >> >> Prie ko cia demagogija? Kad delyje ar shanchajuje kamsciai dar >> tragiskesni, ar tai reiskia, kad pramoniniam DE rajone ar kokiam >> londonijuje kamsciu isvis nera? > > Na pagaliau priplaukėm prie palyginamosios analYtikos. Taigi, > performuluoju problemą aiškesniu būdu: ar lyginant su išsivysčiusių > šalių didmiesčiais, Vilniaus kamščiai bent kiek reikšmingi? Turi kamščių > požymių? > > Vakarų pakrantę paliksim užkandai