as saip labiau ziureciau is vartotojiskos puses - dar prideciau I salygas 2 kintamuosius - kiek kainuotu auto prastova (ivertinus savo nervus) ir kiek $ galima/norima skirti auto. Rida plius minus planuojama aiski - 30kkm/metus - cia jau "rimta", visi subkompaktai aka lupo/aygo/p1000/fiesta atkrenta, nebent tie visi 30kkm butu susukami neisvaziuojant is miesto (tada ziuret galima). Toliau - mazesne auto - pigesne, pigiau remontuojasi, bet genda dazniau. Dabar del prastovu - jei auto ryte neuzsikuria - kiek problemu/negautu pajamu/sugaisto laiko - isivertint (jei galima paversti I $) ir ziuret - jei pvz esi nedirbantis kuriam auto reikalinga pas mergas laisvu laiku, I zvejyba ir prie juros - t..y gedimas kainuoja tik remonto islaidas - ziureti senas auto - uz tas pacias $ iseis didesne, patogesne, ir remontams isleisi maziau nei naujesnes nuvertejimas. Jei netiketas gedimas reiskia kad gali tekti atideti verslo planus, pareis netesybos etc, ko pasekoj 4zenkle suma negautu pajamu, arba pagrindinis reikalavimas kad kuo maziau pistu prota - verta pagalvoti apie naujos auto lizinga. Cia krastutiniai variantai, praktikoj ziuret arciau kurio, link to ir rinktis. nu ir dar suma ivardinti reik - kaip sakantvienam vargiuoliska 10m auto yra ta kur 500Eur kainuoja, kitam - ta kur 5 ar 10 kEur. Nu ir dar pabaigai mano 2 centai - variklis dabartinesne auto vos ne paskutine detale apie kurios subyrejimo reiktu bijoti - paprastai prota pisa visa huinia aplink ji - dpf'as, turbina, purkstukai, surbliai, nu ir likusi auto dalis (stabdymo bamperiu pasekmes ir pan) "pininfarina" parašė naujienų news:p7pb93$8c4$1@trimpas.omnitel.net... Na, specai, kaip manote, ar yra šiais laikais modelis, tarkim ~10m, pravažiavęs ~300kkm., kurį nusipirkęs, statistinis varguolis(toks, kaip aš) galėtų nuvažiuot dar ~300kkm., nebijant kad subyrės variklis? Diržai/tepalai/važiuoklės remontai- normalu, bet kad nereikėtų už remontą mokėt, kaip už visą auto?