Pamatyt, kad išsikrovęs akumuliatorius nei katės nekainuoja. Vienok, tik važiavęs karštas variklis, ir akumuliatorius neturėtų būt kaltas. Greičiau nėra kur nors kontakto, jei kaltas starteris, bent barkšteltų solenoido ritė . . . "Linas Petkevičius" wrote in message news:p7tdpu$c6p$1@trimpas.omnitel.net... Sakykim, bet pabandyti ka rasiau ne karve kainuoja. "Bone Daddy" wrote in message news:p7tdig$bvi$1@trimpas.omnitel.net... Nu sakykim, yra automobilių, kurių neužkursi nenuspaudęs stabdžio pedalo. Ir tai dar atlieka kažkokias savo procedūras ir tik po to jungia starterį. O jei paprasčiausiai nekontaktuoja stabdžio pedalo kontaktai? ir šiaip gali būt melejonas programinių priežasčių. "Linas Petkevičius" wrote in message news:p7td5h$bjk$1@trimpas.omnitel.net... Del akumo ir starterio, tai turbut dar galima pabandyti donoru pasinaudot, o jei mechanika - nuo kalniuko uzstumt. "Salas" wrote in message news:p7tcuh$bdq$1@trimpas.omnitel.net... Sakyciau reiktu bandyt eiles tvarka: 1. Patikrinti, pravalyti, klemus ant akumo. 2. Pakraut/pakeist akuma. 3. Restauruot starteri. On 2018-03-09 09:22, Darelas wrote: > > Ryte normaliai uzsikuriau, nuveziau vaika i mokykla, nuvedziau, po 5 min > griztu, bandau uzvesti - jokiu gyvybes zenklu. Degimo lemputes dega, > centrinis veikia, taigi akumas nera visiskai issikroves. Tai bent truputi > butu suktelejes. O dabar toks vaizdas, kad starterio is vis nera... > Kas gali but ir kaip organizuot taisyma? Avarine kazkokia kviest? >