Tema: Re: Ir vel EGR
Autorius: Zhiniukas
Data: 2018-03-22 12:37:57
Jei butu pavaros beda, klaida bus - kad sklende signalas aukstas/zemas ar 
pan. O implasuible reiskia, kad signalas kinta, bet ne tiek, kiek reikia. 
Reiskia pavara gera, stringa sklende.

Pas mane  tokia klaida su anti shrudder valve buvo. Klaida buvo tikia pati. 
Implausible signal. Skoda servisas norejo 250 eur uz sklendespakeitima, 
sklendes kaina buvo nuo 120 iki 200. Pars "ant gatves" per valanga 
nusiemiau, prasivaliau it klaida dingo.
Sklende buvo uzsikoksavusio ir pilnai nebeuzsidarinejo.

"Lapinas" <vkh710@gmail.com> wrote in message 
news:p8vusp$v9m$1@trimpas.omnitel.net...
> Taip. Jus - teisus: pavara jaucia, kad sklende stringa ir trumpina i mase.
>
> "Zhiniukas" <nera@meilo.com> wrote in message 
> news:p8vo8d$pla$1@trimpas.omnitel.net...
>> As balsuoju uz sklende.
>> Jei butu pavaros beda, klaida butu kita.
>>
>> Dainiushas <skirdain@gmail.com> wrote:
>>> kurios vietos valymas - skendes ar pavaros?
>>>
>>> On 3/21/2018 10:47 PM, Zhiniukas wrote
>>>> Dainiushas <skirdain@gmail.com> wrote:
>>>>> pas subj te biski rimciau....
>>>>
>>>> Bet 9 is 10 atveju valymas padetu.
>>>>
>>>>>
>>>>> On 3/21/2018 4:43 PM, dDidzkis wrote:
>>>>>> e39 padejo gera doze CarbCleaner'io.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 2018-03-21 15:48, Lapinas rase:
>>>>>>> Zodziu, kas gali buti gal pabursit?
>>>>>>> Vaziuojant uzsidega mesmale ir isijungia sraiges rezimas. Klaida 
>>>>>>> P2024
>>>>>>> check component Y27/10 (Right EGR positioner). Positioner signals 
>>>>>>> fault
>>>>>>> (message thrugh ground keying).
>>>>>>>
>>>>>>> Klaidu kiekis 5, variklio apsukos 1152, 1024 U/min, injected 
>>>>>>> quantities
>>>>>>> 15.20, 14.40 mm*3, EGR on/off ratio 76.0, 16.8%, on/off ratio 
>>>>>>> throttle
>>>>>>> valve 38.4, 4.8% ir t.t.
>>>>>>>
>>>>>>> Pastebejau, kad klaida atsiranda riedant is inercijos.
>>>>>>>
>>>>>>> Ka tvarkyt?
>>>>>>>
>>>>>>> Ar gali buti nuo to, kad salerka ukrainietiska po 26 hrivinas be 
>>>>>>> zodelio
>>>>>>> "Euro"?
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>