Tai kad apie dezes labai blogo nieko negirdejau, tik leta ji tokia, su kokiu ZF 6HP palyginus tai nekazka, bet priprantama. nors pagal istorija tai prie 150kkm buvo tvarkyta. kazkokia sita GM dezes versija https://en.wikipedia.org/wiki/GM_6T40_transmission del turbinos kazko labai blogo neaisku, intercarse lenko restauruota kasete mazmena 200eur. su varikliu tai PCV voztuvai ir su tuo susijusios nesamones, tepalo begimai visokie. http://www.cruzetalk.com/forum/34-gen1-1-4l-turbo/192442-2011-2016-cruze-1-4-pcv-valve-cover-intake-manifold-issues.html bet kaip ir sutvarkoma alternatyviais budais, ta voztuveli kolektoriuje ruosiuosi isoperuoti kartu su duju sumontavimu, detalems isleidau ~10eur. pacia separatoriaus membrana voztuvu dangtelyje irgi galima uz 20$ rasti. pirkau gruodi su 200kkm, pas lietuviska dyleri cia vazineta imones, tai kol kas keleta tarpiniu pasikeiciau, aisku zvakes iridines, daugiau lyg viskas +- normaliai, nors palyginus golfas 1.4tfsi vaziuoja daug smagiau. o siaip tai nu vaziuoja, kaip ir opelis padoriai, bet nu nedziugina taip kaip koks premiumas kuro tai man labai kamsciuose nestovint po miesta ~11, trasoj ramiai 120 autopilotu rode iki 7 On 3/26/2018 7:04 PM, bigT wrote: > Pagarba, > > Kokia tautos nuomone apie subj. Konkreciai sita: > https://m.autoplius.lt/skelbimai/opel-astra-1-4-l-hecbekas-2012-be > nzinas-6832501.html?slist=454012165&category_id=2&gearbox_id=38&ma > ke_date_from=2012&make_date_to=2013&make_id%5B60%5D=527&make_id_list=60 > > Kaip supratau is ineto, tai silpnokas automatas, turba iki 250kkm > laiko, ir laiku reik keist zvakes. > Reik zmonai kito kibiro, tai sitas kliuna uz akiu... >