del ilipimo pritariu, del matymo ne. kai vazineji aisku pripranti, bet as kai is savo atsisedu i kokia kregzde, tai iskart suprantu, ant kiek maziau ten matosi. On 2018-04-04 22:18, Caponi wrote: > Ot sakiau, kad X5 šūdas, ten viskas net nespėjus įlipt blogai :-) > O jei rimtai, tai aš irgi nesuprantu, kaip tie visi SUV'ai įlipimo > požiūriu gali patikt ar būt patogūs - kažkaip kai iki šiol tekdavo į > kokią mašiną įlipinėt, tai labai nekreipdavau dėmesio, patogiau ten > įlipt ar ne, visgi pavieniai atvejai, mašina ne mano ir neverta > gilintis. Bet va jau beveik metus laipioju į CR-V - niekaip nepriprantu, > tuo požiūriu vienareikšmiškai gaidys, Corolla žymiai geriau :-)) Gal ten > reikėtų per 2 žingsnius pasinaudojant slenksčiu ropštis, kaip į > gruzoviką, bet kažkaip tokios metodikos mokytis nekyla noras, paskui į > eilinę lengvąją nemokėsiu įlįst :-) > Kas link toliau matymo, tai čia irgi kažkoks psichologinis pasitikėjimo > trūkumo kompensavimas, kaip ir, pvz., kai kurių pradedančių vairuotojų > baimė pasileist radiją, nes ji vairuot trukdo (net ir negarsiai), arba > matymo lauką iki neįmanomo apribojantis tas atlenkiamas skydelis nuo > saulės... > > > -- > Caponi > Toyota Corolla '07 1.6i > Honda CRV '08 2.0 i-VTEC > > > On 2018-04-04 21:56, Dainiushas wrote: >> pavandyk įlipt išlipt X5, papasakosi kaip patogu >> >> On 4/4/2018 6:38 PM, fenix wrote: >>>> Tai kad ir viena ir kita shudas, jei jau oPjektyvei. Nebent sanariai >>>> nebesilanxto, tada jau ka jau padarysi. >>> >>> smagiau vairuoti kai daugiau matai, ir ilipt/islipt smagiau as dalinai >>> pritariu, bet man standartinio aukscio auto turi daug daugiau privalumu >>> >>