Tema: Re: Auto iš JAV
Autorius: ostapas
Data: 2018-04-18 14:11:03
FTFY

bet aisku jeigu hobis pasipist su webastom, egr'ais ir dpf'ais ir pasprest
galvosukius, tai kodel gi ne.

"CodeC"  wrote in message news:pb78td$87v$1@trimpas.omnitel.net...

maziausiai problemu kiltu su auto pagal kisene is mobile.de su
galiojanciu tuv. issirenki ka nori, ir po keleto savaiciu jau vazineji.
bet aisku jeigu hobis pasipist po garazus visokius, pasikoliot su
fruktais visokiais ir pasprest galvosukius, tai kodel gi ne.