Rusas prekiaujantis elektriniais paspirtukais ir panasia technikanbuvo tesla nusipirkes, kadangi gyvena daugiabutyje tai krauna tik darbe, tai metus pralaikes pardave, sake ziema akumonpats sau pasildymui sunaudoja tiek sroves, kad iki darbo 20 km ir rodo kad liko 20 km, datemdavo, bet stresas pastovus uzkniso. Tai skaityk tie 400 km pavirsta 40 km per salcius ar jei nevazineji kasdien. Tai cia tesla.su savo premium kilometrazu, tai ka sneket apie mazyles? Beto, kiek as susiduriu, vokietijoj gyvenimas verda ir mazuose miestuose, bei kraut daug kas maciau pasidare savo darbovietese, pramoninese zonose, tai formaliai namie kraut nebutina. -- svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365 Invertuota panda <fake@email.yes> Wrote in message: > On 4/16/18 12:03, Dainiushas wrote: >> juolab ir gali? toki? nes?moning? kaip pas kitus ten n?ra > > Taigi gali ir net iki 50kW inpumpOt jei tinkamas pakrovejas pasipainios. > > Tai jei tarkim celes N/K yra eiles 10% tai jau 5kW arba 2 prosai kuriuos > reikia paleist vejais. Tokiam blekos gabalui zinoma nekazka ir jei > temperatura pakils, tai iskart bus mazinamas ir galingumas. > > Veikejai ten jau virkauja, kad su quickcharge negali kelis kartus vienas > po kito kraut. T.y. lupant autobanu kur nors toliau teks daryt > atvesinimo pauzes. Nissanas/Reno kol kas matyt pagristai mano kad tai > nera pagrindinis ju kibiru juz keisas. > > Anyway, su 30kWh ir klima arba sildymu lyfas gali nuvaziuot eiles 150km, > tai 300tkm bus 2000 skausmingu tuscias-pilnas ciklu. 150km per diena > nera kazkas toooookio, ipac jei gyveni priemiestyje (o tik priemiestyje > realistiskai turi kur kraut). > > Tas pac su teshla atrodys jau labai kitaip, nes turint realistinius > ~400km galima su tais paciais 150km/diena smaukytis neiskraunant akumo > nei per puse (kas jiems labai patinka) arba su maziau nei puse ciklu > (kas jiems irgi labai patinka, bet praktikoj tai nelabai realu). > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/