mano atveju sumos buvo dar didesnes (~100 eur) eiles. esme ten gaunasi gan paprasta - as uz preke sumokejau, laukiu jos namie. visus skambucius ignoruoji arba siunti aiskintis su pardaveju. pardavejas savo ruoztu yra sumokejes siuntu tarnybai uz siuntima ir/arba dar uz kazka. praejus terminui ir negavus prekes - atidarai dispute ten, kur pirkai, sakai negavau, grazinkit pinigus. nu ir jie ten jau poto issiaiskina kazkaip. aisku reik palaukt biski, pristatymo termina pratesia keletu savaiciu ir papraso palaukti graziai. man jau du kart taip praejo, tai gal ne vien sekme cia. nemazai metu atgal lygiai ta pacia 'tvarka' praejau su dar didesnes vertes daiktu, kazkas ~700 eiles dabartiniai pinigais. ebejus dabar susigalvojes savo GSP, kur nieko niekaip nebeisvengsi, bet tai iskarto ir matai kiek viskas pilnai tau kainuos, nieks neskambineja ir nepisa proto telefonu apie papildomus 20 eur uz kazkokias paslaugas. On 2018.05.02 11:44, E-Zyz wrote: >> Nu tai ismuitinimas ir reikalingas tada kai reik susimoketi PVM (ir >> muita jei virsija dar didesne ten kazkokia suma). > >>>> PVM reik susimoketi, kai siuntinio verte daugiau nei 22 EUR (be >>>> siuntimo islaidu). > Na va, dabar galai kaip ir sueina, dekui! > Paskambinau, sako "aha, tuoj perziuresim". Toks ispudis, kad sumu > netikrina, is karto siuncia gasdinancius laiskus iris to uzdirba :)