O kam, kad pakanka gamyklinio, nematau ne vienos priezasties, zero startas suveikia numygus greit kelis kartus gaza, i kalnus ir taip gerai lipa, max greicio pakanka, ir taip baisu griuvus, prie bet kokio greicio priprasi ir bus jo maza, salia nusokus pozemineje perejoje jis tempia pats save, minimali rekuperacija vaziuojant rieda kaip laisva eiga, jei vaziuot kaip paspirtuku, ji galima isjungti. As jungiu vidutine, arba mieste saligatviu ir hard rekuperacija- daug patogiau nei maigyt stabdi, ji tik ekstra atvejams naudoju. Jau 200 km nuvaziavau be problemu, ivairiais keliais. Ka rekomenduoju- (prisiskaites rusu forumu) nusipirkau kalnu dviraciu amortizatoriams pompele uz 30 euru, ji visu pirma nusukinejant nedaro psik, kas yra 0.3-0.5 atmosferos. Ir labai tiksliai pompuoja, masinines labai sokineja atmosferos kol iputi tiek kiek reikia. Perdirbinys apkrauna akumu baterija, ji ir taip dirba maksimaliai aukstomis srovemis, kas trumpina jos gyvenima. Tokia baika darant gerai butu lygiagreciai pajungti antra bateriju paka, vietoj tam priekije, vairo apacioj yra, daug kas dedasi- +150e ir paspirtukas vaziuoja 60-70 km viena ikrova. -- svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365 "Jonas Jonaitis" <pavardë@microsoft.com> Wrote in message: > https://m365.botox.bz/ > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/