On 5/24/18 12:53, Laimis wrote: > Tarkim perkama is nemazo dylerio ~ 1,5 -2 metų senumo auto su > galiojancia gamintojo garantija. Vaziuoti i vieta "apziurineti" nera > dideles prasmes. Kaip atrodytu pirkimas "nuotoliniu budu" ? Priklauso nuo tavo pedantiskumo lygio. Jei netiketa duobele ar skylute sedynej gali sugadint nuotaika, tai nuvaziuot paciam paziuret prasmes yra net jei tai visokie ten "premium selection" arba "young stars" variantai. Nes dylerei buna tiesiog banalei nepamato visu defektu arba kas nors nutinka masinai stovint ir laukiant pirkejo. As pvz aciimdamas savo masina staiga ant vienu dureliu pamaciau nubraukima kurio nebuvo apziuros metu, matomai kazkas salia besiparkuodamas padare. Tai bedus pirstu dyleris po poros dienu sutvarke, uz smartrepaira mokejo jis, o as uz jo baPkes gavau pakaitine :) arba pvz banalei nepatiks salono kvapas, xzn ka ten buves juzeris veziojo, gal koki besiseilijanti shuni pvz. > Kada, kokiu budu, kokios sutartys, invoisai , pinigai (kad nei viena > salis neliktu isdurta) ? Kokius dokumentus del pargabenimo turi tureti > vezejas ? Kaip uzsitikrint, jog uz transportavimo metu padaryta zala > atsakytu vezejas ? Ar apskirai nezinant niuansu, geriau ieskoti > tarpininku, kurie visu tuo procesu uzsiimtu (uz protingus pinigus:) ? Siaip i ka reikt atkreipt demesi, tai ar autohauzas nebankrutaves. Bo gali likt be baPkiu ir be masinos. Bankroto proceduroje privalo savo impressume parasyti, kad "administruojamas x.y.". Daugiau tai suderi kaina, gauni sutarti, pasirasai, tada pervedi baPkes ir masina tavo. Gauni bryfa ir saskaita.