Mačiau, o ką? Kuo blogai TDI, jeigu jis neiškastruotas ir normaliai užlaikomas? "CodeC" wrote in message news:pes7kr$p1b$1@trimpas.omnitel.net... nuleidot ir pasiguodet ant fotkes kartu su zmona ir gyvenimas palengvejo? realybej toki nors viena matei? ir kazkaip jauciu, kad neisvengiama kombinacija - tdi ... jau parasei dyzelius zudanciu postu norma siandien? dar ne vakaras - paskubek. On 2018-06-01 10:25, ostapas wrote: > Čia šiaip: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=257932113 > Kad nelaikytumėm aprašymo klaida, 9-10 nuotraukose irgi kažkokia keista > rankena matosi > > > > "Dainiushas" wrote in message news:peqrsq$m8u$1@trimpas.omnitel.net... > > matai, niuansas - tokiais kriterijais, tai didesnė pusė autopromo yra > nesąmonė ir nesusipratimas. ir kokia prasmė prisipist prie konretaus > kibiro - nesuvokiu. Nu pabandė VAG'as padaryt spuogą su liuminiu space > frame, nu nepaėjo, nes gavosi elementariai per brangu. Nes jei dar įdėt > automatą, tai kaina išvis gausis kosTmose. > > Tau ble vis kažkas negerai, tai Audi be automato ne Audi, tai BMW mažu > varikliu ne BMW, nu vienu žodžiu viskas finale susiveda į ūrodlivą > fijatą su iškastruota ekologija. > > 2018.06.01 10:09, CodeC rašė: >> matai, tas tavo niuansas yra totaliai neidomus, nes tai lyginu realius >> daiktus. tu gi kazkoki ten teorini, kurio gatvej ne tik LT bet ir svetu >> nesutiksi, idomu kodel... >> kazkaip nekokia ateitis, jeigu nesugebejo net automato ipiest, cia tau >> atrodo px? MIESTO kibiras gi. tai, kam labiausiai to automato reikia. >> ir eilinis 'xodoviakas' 1.4 benzas, nes pas visokius tdi tai jau prasides >> ostapo megstami egrai dpfai ir webastos... krc. man tai nieko irodyt >> nereik. tau cia kazkodel pasistojo poreikis padet ostapui irodyt, kad jo >> a2 - tai audi. vienintele 'bulka' tenais - maksimos maisely bagazinej... >> >> On 2018-06-01 10:02, Dainiushas wrote: >>> matai, niuansas - A2 yra ir kur Urban Consumption 3.8 ir kur 0-100 9.8s >>> >>> šiaip tai dabar varai, kaip Exo apie Apple neseniai varė. tau nepatinka, >>> kodėl nelabai žinai, tai įnirtingai ieškai tai pagrindžiančių argumentų. >>> >>> 2018.06.01 09:57, CodeC rašė: >>>> On 2018-06-01 09:47, Dainiushas wrote: >>>>> šiaip tai A2 paprastai įvardinamas kaip pralenkęs laiką. ir gavęsis >>>>> tiesiog per brangus. >>>>> >>>>> tai aišku tai, kad platesnis, ilgesnis ir su 2x bagažine automobilis >>>>> sveria tiek pat, yra px ne argumentas? :) >>>> >>>> be abejo, nes ta masina yra visiskas pravalas. kainuoja daug, vaziuoja >>>> shudinai, ryja daug, netraukia, nieks ten nifiga netelpa, nepaisant >>>> tavo suskaiciuotu mm wikipedijoj. beprasmis gatves shashas, kuris net >>>> automato neturi, achujiena ateitis... >>>> >>>> a2 >>>> Acceleration 0-100 km/h: 12,3 s >>>> Urban consumption: 8,1 l/100km >>>> >>>> spark >>>> Acceleration 0-100 km/h: 12,1 s >>>> Urban consumption: 6,6 l/100km >>>> >>>>> >>>>> 2018.06.01 09:39, CodeC rašė: >>>>>> tai dar gerai, kad ne tave pati. tu pats abiem vaziaves? nes as tai >>>>>> abiem. a2 vairavimas yra kancia nuo ilipimo iki islipimo. sparke as >>>>>> tokio jausmo nejutau nei karto. ir siaip, svieskis: >>>>>> >>>>>> "The best thing about the A2 is that it isn’t merely a design >>>>>> exercise. Yes, it’s a great car to look at, sit in and touch, but it’s >>>>>> also a riot to drive".[4] >>>>>> >>>>>> Audi was reported to be disappointed with the level of sales. The >>>>>> final production was only 176,377 [5] units, in comparison to rival >>>>>> Mercedes-Benz's A-Class sales of 1 million. >>>>>> >>>>>> >>>>>> spark: >>>>>> It was sold in over 2.3 million units worldwide during the first 10 >>>>>> years of production. >>>>>> >>>>>> tai kuris cia pasiteisines modelis ir kuris ne? >>>>>> >>>>>> ir tiesa pasakius, naujas sparkas butent kitam kosmose uz ta a2 ir >>>>>> vairuojasi ir ziurisi ir ciupinejasi. darytojas ble... >>>>>> >>>>>> >>>>>> On 2018-06-01 09:35, one wrote: >>>>>>> ačiū, padarei mano dieną >>>>>>> >>>>>>> On 2018-06-01 09:32, CodeC wrote: >>>>>>>> nelabai, bet px. zenkliukas ten pagrinde kainuoja. visa kita - >>>>>>>> baisu. >>>>>> >>>>> >>>> >>> >>