Ne, neatsidaro. Jis valdosi ne nuo gazo (na, nebent ne tiesiogiai), o nuo antifryzo temperatūros. Sušyla - užsidaro, atšala - atsidaro. Su gazu siejasi tik tiek, kad gazuojant antifryzas greičiau sušyla. O kompas valdo vožtuvą su žingsniniu varikliuku, juk ir klausiau ar per juos oras eina nuosekliai ar lygiagrečiai. Bet jaučiu jau nebeaktualus klausimas, vis tiek nieko konkretaus nebus, pamirštam. "Signalizacija" parašė naujienų news:ph0lvi$sea$1@trimpas.omnitel.net... atleidi gaza atsidaro plysiukas orui per ta voztuva. Niekas ten nesireguliuoja, tam masinoj kompas sedi On 2018.06.26 12:14, Shadowed wrote: > Jei kartais kas turit 6G72 variklio manualą, tai apie FIAV radau tik > užuominą, bet irgi nėra jokios infomacijos... > > > > "Shadowed" parašė naujienų news:pgq9tu$7t8$1@trimpas.omnitel.net... > > Labas rytas visiems, > > Padėkit, kolegos, kas prieinat prie rimtesnių informacijos šaltinių. > Variklis 6G72, gyvena pas Mitsubishi Eclipse Spyder (2001>2005) ir kituose > Mitsubishi modeliuose. Turiu 2000-2002 Mitsubishi Eclipse / Eclipse Spyder > Service Manual'ą jame yra tik paveiksliukas su užuomina apie FIAV (Fast > Idle > Air Valve). Prisegtuke 1.png pažymėjau raudona rodykle. Gyvena jis ant > sklendės korpuso, po raudonai pažymėtu dangteliu, 2.png. Norėčiau gauti > daugiau informacijos apie tą daiktą - kaip reguliuoti, specifikacijos, > darbo > principas, nu žodžiu kokio 6G72 techmanualo ištrauką. Kažkaip galvoju jis > pas mane per mažai pasisuka, paduoda per daug oro, tai sūkiai per dideli > laikosi, nors mechaninis reguliavimo varžtas pilnai užsuktas. Keista, kad > vienose schemose randu ta FIAV dirbantį lygiagrečiai Idle Air Control > steperiukui, o čia pagal vaizdą (1.png) panašu, kad dirba nuosekliai. > Keista... Va: > > http://www.stealth316.com/2-3s-tb.htm > http://www.stealth316.com/images/isc_config.gif > > Gal kas turit kokios tinkamos literatūros ar nuorodų ?