Man nebeda tik norėjau pavyzdį pateikti dėl išaugimo, aš tai važiuočiau ir greičiau, tik thule instrukcijoj didelėm raidėm parašyta, kad negalima, tai bijau, kad nenuskristų poto tie dviračiai į paskui važiuojančių langus. m. "Tesla Model 3" wrote in message news:pgt3d0$9g4$1@trimpas.omnitel.net... Nu tai nevažiuok ant 130. Arba jei kartą metuose 100 km distancijoj ant benzo išleisi 5 € daugiau, tai jau tokia didelė bėda? On 2018-06-26 13:07, Mindaugas wrote: > Na pvz., ant prius'o stogo 4 dviračius dažnai i Žemaitiją vežamės, tai > toje dalyje, kur ant 130 galima važiuoti nuo ~7 (be dviračiu) iki 10 l/100 > km (su 4 dviraciais) sąnaudos išauga. > Skersinius thule ant stogo naudoju daugiau nei 10 metu, jokiu incidentu > nebuvo, kad kas atsikabintu ar pan. > > "Dainiushas" wrote in message news:pgt232$8cq$2@trimpas.omnitel.net... > > esa važiuota su 3 dviračiais ant stogo, civiliniu režimu nieko > ekstraordinaraus nepastebėta. Pasato bako kaunas - šventoji ir savaitę > trintis vietoj užteko ir liko dar. > > 2018.06.26 11:54, Vidas rašė: >> Čia asmeninė patirtis, ar teoriškai? >> >> Vežiojau nemažai metų ant stogo. Gaunasi kaip su burėmis. Greičiau >> važiuojant kuro sąnaudos kyla vos ne kartais ;) >> >> Vidas >> >> On 26/06/2018 10:24, Dbn wrote: >>> Kuro sąnaudos ant stogo mažesnės, trauka geresnė. Ant bagažinės/kablio - >>> įsivaizduok, kad gale parašiutą prisikabini. >