kaip manot, tiks apsaugos nuo angliško auto? variklis ten pat lyg ir stovi, o dėl vairo kolonėlės gal nebus skirtinga? "eSSas" wrote in message news:pgsp47$18n$1@trimpas.omnitel.net... Dainiushas <skirdain@gmail.com> wrote: > uj, japonas gi turi va?iuot ir nepist proto, tai px! > O jei rimtai, px ar ne, turbˆxt su?inosi, pvz kolektori? kar?t? pamerk?s > ? bal?. Nekalbant jau apie purvyna po kapotu. Aerodinamika ka?kiek > pages, kuro gal plius vienas kitas la?as Vienai tokiai senai plytai vardu Range Rover (nu bet tikrai senai) be "sijonuko" po bamperiu userguide prirasytas papildomas litras/100km. Nelabai daug bendram kontekste, bet vistik ;-) S. > 2018.06.26 09:39, 0.5B ra??: > > Accord 8 > > nenuply?o visi?kai viskas [ten j? gal trys], tik tas gabalas, kur per > > pat? vidur?, po karteriu ir kolektorium, i? aliuminio. Priekis ir ?onai > > plastikas liko. > > > > > > "fenix"? wrote in message news:pgr7no$j3$1@trimpas.omnitel.net... > > > > 2018.06.25 17:48, 0.5B ra??: > >> beva?in?damas mi?ko keliukais nudr?skiau apsaugas, kur auto apa?ioj, po > >> varikliu, buvo. > >> ar verta jas ten tvarkyt/keist, ar nieko jos labai ne?takoja, ir > >> pamir?t?, > > > > hmm... nu kaip cia pasakius - kai kurie varikliai be situ dalyku > > (sijonas bamperio) gali iseit i rikiuotes, taip patapdami legendomis > > > > t.y. zinau saabistu, kurie vaziuoja tais 3.0td isuzu dxja kilometru, su > > salyga, kad ten aerodinamiskai viskas ok. > > > > koks pas tave variantas - bbz. greiciausiai px