Tema: Re: apsaugos
Autorius: 0.5B
Data: 2018-06-26 16:55:54
kaip manot, tiks apsaugos nuo angliško auto?  variklis ten pat lyg ir stovi, 
o dėl vairo kolonėlės gal nebus skirtinga?


"eSSas"  wrote in message news:pgsp47$18n$1@trimpas.omnitel.net...

Dainiushas <skirdain@gmail.com> wrote:
> uj, japonas gi turi va?iuot ir nepist proto, tai px!
> O jei rimtai, px ar ne, turbˆxt su?inosi, pvz kolektori? kar?t? pamerk?s
> ? bal?. Nekalbant jau apie purvyna po kapotu. Aerodinamika ka?kiek
> pages, kuro gal plius vienas kitas la?as

Vienai tokiai senai plytai vardu Range Rover (nu bet tikrai senai) be 
"sijonuko" po bamperiu userguide prirasytas papildomas litras/100km. Nelabai 
daug bendram kontekste, bet vistik ;-)

S.


> 2018.06.26 09:39, 0.5B ra??:
> > Accord 8
> > nenuply?o visi?kai viskas [ten j? gal trys], tik tas gabalas, kur per
> > pat? vidur?, po karteriu ir kolektorium, i? aliuminio. Priekis ir ?onai
> > plastikas liko.
> >
> >
> > "fenix"? wrote in message news:pgr7no$j3$1@trimpas.omnitel.net...
> >
> > 2018.06.25 17:48, 0.5B ra??:
> >> beva?in?damas mi?ko keliukais nudr?skiau apsaugas, kur auto apa?ioj, po
> >> varikliu, buvo.
> >> ar verta jas ten tvarkyt/keist, ar nieko jos labai ne?takoja, ir
> >> pamir?t?,
> >
> > hmm... nu kaip cia pasakius - kai kurie varikliai be situ dalyku
> > (sijonas bamperio) gali iseit i rikiuotes, taip patapdami legendomis
> >
> > t.y. zinau saabistu, kurie vaziuoja tais 3.0td isuzu dxja kilometru, su
> > salyga, kad ten aerodinamiskai viskas ok.
> >
> > koks pas tave variantas - bbz. greiciausiai px