Nebūna taip, kad važiuoji sau tiesiai, tik pyst galas ir aplenkia priekį. Inercijos dėsniai galioja. Galas neskubėdamas pradeda šliaužti į šona, suki vairą į slydimo pusę, galas pradeda slysti į kitą pusę tik greičiau, suki vairą į kitą pusę, ir po kelių galo užmetimų skrendi į griovį. Todėl reikia treniruotis, kad į slydimo pusę nepasukti per daug. Arba nevažinėti be DSC. Beje, DSC tokiu atveju pristabo priekinį ratą, todėl kuo geresnės padangos priekyje, tuo DSC efektyvesnė :-) Jei kalbėti apie teorinį atvejį, kad stabdant vienas priekinis ratas slidžiame kelyje užvažiuoja ant asfalto ir mašiną staigiai apsuka - tai dėk kur nori kokias nori padangas, vis tiek apsuks. On 2018.06.28 15:07, Lawrence Jamieson wrote: > 2018-06-28 14:51, Bomanz rašė: >> Galan geras saugiau. Jei moki galą gaudyti geras į priekį taip pat >> saugu, bet smagiau. Kiekvienam savo. Prieš dedant geras į priekį reikia >> bent truputį pasitreniruoti. > Teoriniai isvedžiojimai ir tiek. BB tu ten ta kala pagausi kur nors > atsipūtęs užmiestyje cruizindamas. net mirktelėti nespėsi, nekalbu apie > galo pagavimą. Jei jį kas ir pagaus, tai DSC. > >